Ia legatura cu noi: 0746159717

Garantia produselor vandute de Monolight


Toate produsele vandute pe pagina monolight.ro beneficiaza de garantie pe baza facturii fiscale eliberat de monolight.ro, pe care il veti gasi in coletul expediat de noi. Prin garantie - monolight.ro isi asuma buna functionare a produsului pe perioada de garantie indiferent de furnizor, conform cu legislatia romana in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008).

Va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

  • Garantia se va face in maxim 15 zile calendaristice. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

  • La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului impreuna cu accesoriile aferente si o copie de pe Factura fiscala care este si inlocuitor de Certificatul Garantie.
    Recomandam ca produsele in cazul trimiterii cu o firma de curierat sa fie puse intr-un ambalaj corespunzator pentru a preveni deteriorarea lor pe timpul transportului. Deteriorarea produsului din pricina ambalarii necorespunzatoare duce la pierderea garantiei si va trebui solutionata de catre cumparator cu firma de curierat.
    Pentru a va trimite noi un curier sa ridice coletul cu produsele pentru reparatie este nevoie sa ne sunati sau scrie pe mail sau whats app, costul transportului este de 25 lei pe sens si se proceseaza doar la cererea scrisa a cumparatorului.
    Costul produsului poate fi mai mare in situatiile in care avem corpuri de iluminat montate care au un gabarit marit, diferenta de cost va fi transmisa ulterior si va fi suportata integral de client.


  • In cazul produselor neconforme, costul integral tur-retur al produselor va fi suportat de firma noastra.
    Daca neconformitatea produselor nu face obiectul garantiei (produs functional, prezinta urme de lovituri, manipulare defectuoasa, socuri electrice, e.t.c)
    costul aducerii la conformitate va fi suportat de catre client, inclusiv costul transportului tur-retur.


  • Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate
    (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta,
    utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte,
    prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor,
    conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
    Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.


  • Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate.
    Clientului i se va restitui in maxim 14 de zile contravaloarea produselor conform facturii de stornare.
    Contravaloarea produselor va fi returnata intr-un cont bancar, comunicat in scris de catre cumparator.


  • Produsele neridicate din service in maxim 3 luni de la receptionarea produsului sunt considerate abandonate si vor fi trimise catre RECOLAMP pentru reciclare.